Bridal Bee Earrings with Swarovski Crystals

Am revenit dupa o lunga absenta si m-am gandit sa mai realizez cateva postari pe blog. Nu imi place sa-l neglijez, dar asa se intampla cand vrei sa faci prea multe lucruri de-o data....
Acum ceva timp, am fost contactata de Andrada Sas, o domnisoara foarte talentata, ce se ocupa de organizat nunti. Cauta o pereche de cercei pentru Diana, viitoarea mireasa. Totul s-a intamplat foarte repede, insa mi-am dat seama dupa modelul ales, ca va fi o nunta nonconformista, insa plina de farmec si original. Mireasa a optat pentru o pereche de cercei sub forma de albinuta, cu un cristal Swarovski verde smarald. Asocierea intre elegant si jucaus a caracterizat intreaga atmosfera a nuntii. Mai multe imagini gasiti pe blogul Andradei: http://bucharestweddingplanner.ro/2012/10/diana-si-matei-the-green-green-grass-of-bucharest/

M-am bucurat foarte mult la vederea imaginilor, caci a fost o nunta de VIS!Fotografiile au fost realizate de Ioan Stoica.



I am back now and I hate I have neglected my blog! But this is what happens when you do too many things at once....

Some time ago, I was contacted by Andrada Sas, a very talented young wedding planner.. She was searching for a pair of earrings for Diana, the future bride. Everything happened very quickly, but I realized after the model she chose, that it would be a nonconformist wedding, but full of charm and original. The bride chose a pair of bee earrings with a bright the emerald green Swarovski crystals. The association between elegant and playful characterized the whole atmosphere of the wedding. More pictures can be found on Andrada's blog: http://bucharestweddingplanner.ro/2012/10/diana-si-matei-the-green-green-grass-of-bucharest/

I very much enjoyed the pictures, because it was a dream wedding! Pictures by Ioan Stoica.






Comments

Popular posts from this blog

DIY Polymer Clay Jewelry Organizer

Sarbatori fericite cu Reteta Perfecta de Cozonaci!

Statement Bronze Twig Necklace with Green Swarovski Earrings