Leather Collar necklace - Peter Pan necklace

Chair daca acest tip de colier a fost in voga intreg anul 2011 si 2012, asta nu inseamna ca nu va ramane prin preferintele fashionistelor. Asa ca am creat o varianta romantica a gulerului Peter Pan, din piele, pe care l-am decorat cu motive florale pictate manual. In centru am montat in piele un cristal Swarovski de culoarea galben. Colierul se inchide la spate cu o pamblica din satin abastra. Disponibil AICI

Even if this kind of necklace was the hottest trend in 2011 and 2012 , that does not mean it won't remain a must have for fashion lovers!. So I created a romantic version of the Peter Pan collar, made of leather, which I decorated with hand-painted floral motifs. In the middle, I mounted a yellow Swarovski crystal that I coated with leather. The collar closes at the back with a blue satin cord. Available HERE.
 
 

Comments

Popular posts from this blog

DIY Polymer Clay Jewelry Organizer

Sarbatori fericite cu Reteta Perfecta de Cozonaci!

Statement Bronze Twig Necklace with Green Swarovski Earrings